Прихильники

четвер, 10 жовтня 2019 р.

ІХ Всеукраїнсьеий фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок"

 Сьогодні  у нашому місті  розпочався ІХ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок". Більше двохсот учасників  з (майже) усієї країни.
За підтримки Міністерства освіти і науки України, обласного департаменту освіти та ЛОІППО, відділу освіти Червоноградської міської ради.
   Зустрічала гостинно ЧЗШ №12


         
 Проблемна тема фестивалю "Аналіз художнього твору"
 Цікавою була панельна дискусія "Читання художньої літератури і прагматичні орієнтири учнів: де шукати точки дотику?" "Крім нас, нам ніхто не допоможе."
 Чеховська Людмила: "Прочитати твір - не прожити за когось життя, а відчути і зрозуміти... а вчитель має зробити так , щоб учень захотів читати..."
У Літній школі ОЗОНу я не мала можливості "розірватися", тому не була на майстер-класі у пані Людмили. Зате сьогодні  я зрозуміла, навчилася, "Як аналізувати сюрреалістичний твір     ( В Голобородько) "Сільська школа". Моя колега Леся    через 3 хвилини після початку МК захоплено шепотіла: "Знаєте, а я вже щаслива, що прийшла сюди ".
Чи можна учителю "згрішити" і взяти твір, не передбачений програмою, щоб змотивувати учнів?   Так, бо "Тріщина світу проходить через серце поета" ( Г.Гейне.)
Дякую вам, пані Людмило!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

2023