Прихильники

четвер, 7 листопада 2019 р.

 Урок "Запах рідного дому" за твором Миколи Вороного "Євшан-зілля"


Я на попередньому уроці попросила принести учнів з дому те, особливе,  своє "Євшан - зілля". Один хлопчик питав, чи можна принести мамині котлети, бо по запаху він упізнає їх де завгодно.  Були пропозиції про полуничне або вишневе варення. Тоді б наш урок перетворився просто на чаювання: просте, розкішне, але далеке від обговорення уроку теми.
Робота в групах. У кожної було п'ять завдань. 
На кожне - орієнтовно 3-4 хвилини.  
Капітан вирішує, яке завдання буде презентувати кожен учасник команди.  Продовжуємо працювати за системою Олесі Калинич "Коли один бал- добра оцінка", де діти мають виявити підприємницьку компетентність і домовитися, хто скільки балів отримує.
1. Гра "Мовчанка" Питання - відповідь - враження"
2. 15  слів, на які "нанизують" сюжет
3. Подія з твору - емоція
4. "Запах рідного дому"
5. Скласти до твору три завдання:
А)  з вибором однієї правильної відповіді;
Б) встановити відповідність;
В) продовжити   речення...
Поки діти виконували завдання, я запарила чай  із трав, які є уособленням родинного затишку, мами, комфорту.
...Дивувало те, що учні працювали, коли я "чаклувала" над запахами...
Колись я категорично ставилася до роботи у групах, бо для мене це був хаос і повний безлад, не так, як ми звикли - ряди парт, діалог: учитель-учень.
Тепер бачу, що учням це подобається, вчить працювати в команді.
З уроку я йшла втомлена, але задоволена. Діти ,впевнена, теж. Я бачила їхні очі...
  




















Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

2023