Напевно, у кожного вчителя є моменти, коли він думає, що робить щось не так. Демократія, розуміння й співчуття (наші діти такі завантажені!) стають часом поганими порадниками й дають зовсім не ті результати, на які очікуєш. Чому? Якщо привчаєш учнів до думки, що вчитель має мотивувати дитину, робити її навчання різноманітним, то в один прекрасний день чуєш: "Я не прочитав твір, бо мені просто було не цікаво"...
Оте "нецікаво" часом виводить із рівноваги... і тому в кабінеті української мови та літератури створено постійну "фотозону" із мотиваційних пунктів. Частина - усім відомі поради студентів Гарварда (частково адаптовані для учнів), а частина, як зауважують учні, "ваші фразочки" (не претендую на авторство думок: схожих безліч у різних джерелах).
На перерві всі читали...
Так, деякі пункти досить жорсткі й викликали жваве обговорення
Оте "нецікаво" часом виводить із рівноваги... і тому в кабінеті української мови та літератури створено постійну "фотозону" із мотиваційних пунктів. Частина - усім відомі поради студентів Гарварда (частково адаптовані для учнів), а частина, як зауважують учні, "ваші фразочки" (не претендую на авторство думок: схожих безліч у різних джерелах).
На перерві всі читали...
Так, деякі пункти досить жорсткі й викликали жваве обговорення
Успіх учня дорівнює праці вчителя, роботі самого школяра та комфортним умовам на уроці й у сім'ї (комфорт - зовсім не матеріальні зручності). Дуже хочеться, щоб кожен, хто причетний до успіху дитини, це розумів.
На жаль (а може, і на щастя), коли народжується дитина, світ не паде перед нею на коліна в німому захопленні й не сиплеться манна небесна. Яким би шляхом у майбутньому не пішла ця дитина, рано чи пізно їй доведеться працювати - часом завдяки, інколи - навіть усупереч. Прикро не від того, що двоє учнів у класі не прочитали твір (тільки двоє - як учитель, маю бути щаслива). Не вивчили тему з хімії, чи фізики, чи історії, чи англійської. Не склали, не дай Боже, ЗНО чи склали гірше, ніж могли. Прикро навіть не від того, що батьки оплачуватимуть навчання дітей, які не пройшли на держзамовлення, бо свого часу занадто довго чекали натхнення. Прикро, що наші діти не розуміють, що їм дають не вчителі (урок усе одно проводиться), а батьки... яким, напевно, теж потрібні свята, розваги, розуміння й мотивація.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.