Що можу запропонувати колегам з-за кордону?
1. Прийоми та способи створення навчальних мемів на основі правопису української мови.
2. Створення та використання QR-кодів як опорних конспектів.
3. Поради щодо роботи над власним висловлюванням. Способи написання есе: від наслідування до творення.
4. Опорний конспект учителя як основа для написання "підручника" учнем (можливості співтворчості учень - учитель аб учень - учитель - батьки).
5. Лайфхаки з української мови в рубриці ""Неправильні" правила".
6. Квест як альтернатива навчання за межами класу.
7. Можливості та варіанти використання зошитів з української мови для 9 класу.
(автори О. Калинич, Д. Дроздовський) (практично).
8. Презентація частин зошита з української мови для 10 класу
(автори О. Калинич, Д. Дроздовський).
1. Прийоми та способи створення навчальних мемів на основі правопису української мови.
2. Створення та використання QR-кодів як опорних конспектів.
3. Поради щодо роботи над власним висловлюванням. Способи написання есе: від наслідування до творення.
4. Опорний конспект учителя як основа для написання "підручника" учнем (можливості співтворчості учень - учитель аб учень - учитель - батьки).
5. Лайфхаки з української мови в рубриці ""Неправильні" правила".
6. Квест як альтернатива навчання за межами класу.
7. Можливості та варіанти використання зошитів з української мови для 9 класу.
(автори О. Калинич, Д. Дроздовський) (практично).
8. Презентація частин зошита з української мови для 10 класу
(автори О. Калинич, Д. Дроздовський).
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.