Прихильники

неділя, 24 червня 2018 р.

Все у ваших руках!!!




Перший - найскладніший - етап подолано !!! Я пробігла загальну дистанцію 108 км за 11 годин. Кращий результат- 5 км за 30 хв 36 с. Коли я бігала, то думала про своїх учнів, які кажуть, що не можуть справитись з тим чи іншим завданням. Мені теж було неймовірно важко без підготовки, і вперше вийшла на дистанцію пізно увечері, щоб часом ніхто із знайомих не бачив. А під час третього бігу я бачила здивовані очі 😲 моїх старшокласників.
В однму з творів 11-класниця Віка написала, що сучасна молодь не має гідних прикладів для наслідування. Тому дуже хочу, щоб мої В, О, Д, М й інші учнізрозуміли,що час втікає і його не повернеш, а щоб чогось досягти, потрібно тільки поставити ціль і докласти зусиль. Все у ваших руках!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

2023