Прихильники

вівторок, 23 жовтня 2018 р.

Свято Осені Мої учні - МОЛОДЦІ!!!

                              Мої учні - МОЛОДЦІ!!!
   Так сталося, що у середу мене у школі не було, а у вівторок я СВОЇМ 7-Б нагадала, що  18 .10 благочинний ярмарок, який організовує учнівське самоврядування, і виставка на осінню тематику.
   У четвер мене чекала несподіванка-

А й справді- ми до весни будемо сумувати за листям, яке опало, за птахами, які відлетіли у теплі краї,  і особливо за теплими променями сонця.       Роботу виконували Свінціцька Божена,  Токай Марта,  Кучеренко Костя, Береснєва Софія.
Це загальна виставка учнівських робіт.

І за ярмарок теж не забули . Лиситчук Володя, Дзюбинська Інеса, Конограй Ролан,Токай Марта, Березавська Анастасія, Кобак Анастасія   і  всіх не перелічу.... Молодці!!! Дякую!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

2023